#instatraveller Instagram Photos & Videos

instatraveller - 491.6k posts

Top Posts

Advertisements

Advertisements

Advertisements

Advertisements

  • This is my “wait, are you sure I have to leave Japan?” face.
•
Japan was even more incredible than I thought it would be. 10/10 recommend eating your way through the country and leaving your life behind for a week. These are just some of my highlights: ⭐️Conrad Hotel Tokyo: The most incredible hotel I’ve ever stayed at — the service here was truly next-level.
⭐️Omakase at Sushi Ya: I can never eat sushi anywhere else again.
⭐️Pizza at Seirinkan: Yes, you should eat pizza in Japan because anything we can do, Japanese people do it better.
⭐️Gion District, Kyoto: A walk along the river at night surrounded by centuries-old temples and shrines is good for the soul.
⭐️Japan Airlines First Class: Not a bad way to spend 14 hours in the air... especially if you do it all with miles. 😉

Let me know if you’re interested in a full itinerary! 👇🏻
  • This is my “wait, are you sure I have to leave Japan?” face.

    Japan was even more incredible than I thought it would be. 10/10 recommend eating your way through the country and leaving your life behind for a week. These are just some of my highlights: ⭐️Conrad Hotel Tokyo: The most incredible hotel I’ve ever stayed at — the service here was truly next-level.
    ⭐️Omakase at Sushi Ya: I can never eat sushi anywhere else again.
    ⭐️Pizza at Seirinkan: Yes, you should eat pizza in Japan because anything we can do, Japanese people do it better.
    ⭐️Gion District, Kyoto: A walk along the river at night surrounded by centuries-old temples and shrines is good for the soul.
    ⭐️Japan Airlines First Class: Not a bad way to spend 14 hours in the air... especially if you do it all with miles. 😉

    Let me know if you’re interested in a full itinerary! 👇🏻
  • 267 43 9 hours ago
  • This post is dedicated to the poor bride who got drenched in the downpour a few minutes after I took this picture. May your marriage get off to a better start than your bridal portrait session!
⠀⠀
This post is also dedicated to my supportive wife, who patiently waited for 30 minutes while her crazy husband tried to get said bride out of his shot. May your marriage also improve with time! 😜 🏰 👰🏾🤷‍♂️ 👩‍👧‍👦📸 ⛈🏃🏽‍♀️ 🏃🏃‍♀️😭 😂
  • This post is dedicated to the poor bride who got drenched in the downpour a few minutes after I took this picture. May your marriage get off to a better start than your bridal portrait session!
    ⠀⠀
    This post is also dedicated to my supportive wife, who patiently waited for 30 minutes while her crazy husband tried to get said bride out of his shot. May your marriage also improve with time! 😜 🏰 👰🏾🤷‍♂️ 👩‍👧‍👦📸 ⛈🏃🏽‍♀️ 🏃🏃‍♀️😭 😂
  • 599 36 23 June, 2019

Latest Instagram Posts

Advertisements

Advertisements

Advertisements

Advertisements

  • Photo by @ekkthina_ -  Kalau nanti,ketika kau teringat suatu masa yang sudah berlalu,jauh sekali yang membuatmu bertanya tanya dalam hati,

waktu itu...bagaimana terlewatinya yaa?? sadarilah  kau sudah sejauh ini.
.
.
 #perempuangunung
Hallo para Perempuan Gunung Indonesia
jangan lupa mampir ke instagram @perempuangunung ya
  • Photo by @ekkthina_ - Kalau nanti,ketika kau teringat suatu masa yang sudah berlalu,jauh sekali yang membuatmu bertanya tanya dalam hati,

    waktu itu...bagaimana terlewatinya yaa?? sadarilah kau sudah sejauh ini.
    .
    .
    #perempuangunung
    Hallo para Perempuan Gunung Indonesia
    jangan lupa mampir ke instagram @perempuangunung ya
  • 871 3 8 hours ago

Advertisements

  • Photo by @veve_cmp96 -  Ketika aku memejamkan mata sejenak, aku mengingat banyak sekali hal yang menyakitkan. Tapi bukannya aku bersedih, aku malah tersenyum. Karena yang lalu telah mendewasakanku sehingga aku belajar banyak tentang kehidupan.
.
.
.
.📷by: @hurtony_02 .
.
.
Tag & use @perempuanpendaki_ 
Hastag #perempuanpendaki
  • Photo by @veve_cmp96 - Ketika aku memejamkan mata sejenak, aku mengingat banyak sekali hal yang menyakitkan. Tapi bukannya aku bersedih, aku malah tersenyum. Karena yang lalu telah mendewasakanku sehingga aku belajar banyak tentang kehidupan.
    .
    .
    .
    .📷by: @hurtony_02 .
    .
    .
    Tag & use @perempuanpendaki_
    Hastag #perempuanpendaki
  • 113 1 8 hours ago

Advertisements

  • Photo by @ellylaila_28 -  Kalian suka bingung ngga si tiap mau posting foto captionya apa ??
daripada di caption tulisanya "no caption" mending gini ,ceritain apa aja yang ada di dalam foto ya kan asik ,berfaedah ,nyambung juga sama postingan hehe. Kadang kan ada tu mau posting tapi takut caption ngga nyambung sama postingan ,ada juga yang sok bijak pakai kata kata penulis tanpa menyantumkan sumbernya,kan sakit hati si penulis kalo tau karyanya ngga dihargai hehe .Lebih baik ikuti tipsku dah pasti asik hehe.
Ohiya kalian pernah juga ngga si nginsom gitu terus menemukan sebuah kata kata yang bagus tapi setelah bangun lupa semua kata kata yang tadi malem pikirkan ,itu aku banget hehe ,jadi ceritanya ya tadi malem nginsom tu (tiap hari deng nginsom) abis itu biasa dong selalu menemukan inspirasi kata kata yang bagus dan menurutku kata katanya dalem banget bagus buat caption ,tapi setelah bangun lupa semua kata kata yang kutemukan semalem ,syedihhh tau , dan alhasil sekarang bikin caption yang ngalor ngidul ngga karuan yang temanya curhat haha ,nggapapa lah ya biar pada tau mungkin bukan cuma saya yang selalu kaya gini haha.
mau tau dong kalian kalo bikin kata kata gitu inspirasinya dari mana si hehe ?
.
.
.
🚩Mawar Camp Gunung Ungaran
📆 18 juni 📷 @dhimas_med .
.
.
.
Tag & use @perempuanpendaki_ 
Hastag #perempuanpendaki
  • Photo by @ellylaila_28 - Kalian suka bingung ngga si tiap mau posting foto captionya apa ??
    daripada di caption tulisanya "no caption" mending gini ,ceritain apa aja yang ada di dalam foto ya kan asik ,berfaedah ,nyambung juga sama postingan hehe. Kadang kan ada tu mau posting tapi takut caption ngga nyambung sama postingan ,ada juga yang sok bijak pakai kata kata penulis tanpa menyantumkan sumbernya,kan sakit hati si penulis kalo tau karyanya ngga dihargai hehe .Lebih baik ikuti tipsku dah pasti asik hehe.
    Ohiya kalian pernah juga ngga si nginsom gitu terus menemukan sebuah kata kata yang bagus tapi setelah bangun lupa semua kata kata yang tadi malem pikirkan ,itu aku banget hehe ,jadi ceritanya ya tadi malem nginsom tu (tiap hari deng nginsom) abis itu biasa dong selalu menemukan inspirasi kata kata yang bagus dan menurutku kata katanya dalem banget bagus buat caption ,tapi setelah bangun lupa semua kata kata yang kutemukan semalem ,syedihhh tau , dan alhasil sekarang bikin caption yang ngalor ngidul ngga karuan yang temanya curhat haha ,nggapapa lah ya biar pada tau mungkin bukan cuma saya yang selalu kaya gini haha.
    mau tau dong kalian kalo bikin kata kata gitu inspirasinya dari mana si hehe ?
    .
    .
    .
    🚩Mawar Camp Gunung Ungaran
    📆 18 juni 📷 @dhimas_med .
    .
    .
    .
    Tag & use @perempuanpendaki_
    Hastag #perempuanpendaki
  • 89 1 8 hours ago

Advertisements

  • This is my “wait, are you sure I have to leave Japan?” face.
•
Japan was even more incredible than I thought it would be. 10/10 recommend eating your way through the country and leaving your life behind for a week. These are just some of my highlights: ⭐️Conrad Hotel Tokyo: The most incredible hotel I’ve ever stayed at — the service here was truly next-level.
⭐️Omakase at Sushi Ya: I can never eat sushi anywhere else again.
⭐️Pizza at Seirinkan: Yes, you should eat pizza in Japan because anything we can do, Japanese people do it better.
⭐️Gion District, Kyoto: A walk along the river at night surrounded by centuries-old temples and shrines is good for the soul.
⭐️Japan Airlines First Class: Not a bad way to spend 14 hours in the air... especially if you do it all with miles. 😉

Let me know if you’re interested in a full itinerary! 👇🏻
  • This is my “wait, are you sure I have to leave Japan?” face.

    Japan was even more incredible than I thought it would be. 10/10 recommend eating your way through the country and leaving your life behind for a week. These are just some of my highlights: ⭐️Conrad Hotel Tokyo: The most incredible hotel I’ve ever stayed at — the service here was truly next-level.
    ⭐️Omakase at Sushi Ya: I can never eat sushi anywhere else again.
    ⭐️Pizza at Seirinkan: Yes, you should eat pizza in Japan because anything we can do, Japanese people do it better.
    ⭐️Gion District, Kyoto: A walk along the river at night surrounded by centuries-old temples and shrines is good for the soul.
    ⭐️Japan Airlines First Class: Not a bad way to spend 14 hours in the air... especially if you do it all with miles. 😉

    Let me know if you’re interested in a full itinerary! 👇🏻
  • 267 43 9 hours ago
  • Lead my first ever yoga class last week and the intention I set for the class was Gratitude- I am grateful for all these wonderful journey along the way.  What are you grateful for today? 🌈🙆🏻‍♀️
  • Lead my first ever yoga class last week and the intention I set for the class was Gratitude- I am grateful for all these wonderful journey along the way. What are you grateful for today? 🌈🙆🏻‍♀️
  • 54 2 9 hours ago
  • 'Up' just got real. This setting could probably be at
🌏 Tepui, Guiana Highlands of South America
📸 Margaret Malandruccolo
  • 'Up' just got real. This setting could probably be at
    🌏 Tepui, Guiana Highlands of South America
    📸 Margaret Malandruccolo
  • 46 2 9 hours ago
  • They fly by VISA
http://travel.visaedu.org
  • They fly by VISA
    http://travel.visaedu.org
  • 7 1 10 hours ago