#lodgemaribaya Instagram Photos & Videos

lodgemaribaya - 28.4k posts

Top Posts

Advertisements

  • 🚲🏔 One of my fav moment! 🖼 
Masa tengah pakai helmet tu confident ada lagi sampai lah naik atas basikal. Tak lama lepastu terus "nak turun!!" 😫😭 Tak sempat angkat kaki nak turun dari basikal brader tu dah tolak basikal kedepan mmg nak tak nak kena teruskan juga. Hahaha dia cakap "Kayuh kak kayuhh, jangan pandang bawah . Pandang depan sahaja ya kak" . Hahaha pandang mana pun tak fikir apa dah,naik biru muka! 🥶 Ahaa tapi seriously best gila and worth to try! Rugi lah datang jauh2 turun naik gunung tak try basikal gantung ni kan! Heheh 🥶
#wisatabandung #wisata #bandungjuara #lodgemaribaya #bike #nature #bandungbanget #malaysia #indotravellers
  • 🚲🏔 One of my fav moment! 🖼
    Masa tengah pakai helmet tu confident ada lagi sampai lah naik atas basikal. Tak lama lepastu terus "nak turun!!" 😫😭 Tak sempat angkat kaki nak turun dari basikal brader tu dah tolak basikal kedepan mmg nak tak nak kena teruskan juga. Hahaha dia cakap "Kayuh kak kayuhh, jangan pandang bawah . Pandang depan sahaja ya kak" . Hahaha pandang mana pun tak fikir apa dah,naik biru muka! 🥶 Ahaa tapi seriously best gila and worth to try! Rugi lah datang jauh2 turun naik gunung tak try basikal gantung ni kan! Heheh 🥶
    #wisatabandung #wisata #bandungjuara #lodgemaribaya #bike #nature #bandungbanget #malaysia #indotravellers
  • 514 7 22 April, 2019

Advertisements

Advertisements

Latest Instagram Posts

Advertisements

  • You should be thankful for the journey of life. You only make this journey once in your life time.”
. . 
#explorebandung
#lodgemaribaya
  • You should be thankful for the journey of life. You only make this journey once in your life time.”
    . .
    #explorebandung
    #lodgemaribaya
  • 34 0 22 hours ago

Advertisements

Advertisements

Advertisements

Advertisements