#piscart Instagram Photos & Videos

piscart - 119.2k posts

Top Posts

  • Fabulous! Sekarang ada honda genio buat kalian yang seneng tampilan desain motor yang keren plus pilihan warnanya banyak. Ga cuma itu aja, Honda genio itu pemakaian bahan bakarnya cuman 59 Km/L terus bagasinya luas, 
Nah untuk jaket dan Helm Fabulous yang aku pake ini kalian bisa dapatkan di dealer Honda @jagoanmakassar 
cocok banget deh bagi kalian #Gen_Eksis yang mau tampil kece dan yang pasti tetap #Cari_aman
  • Fabulous! Sekarang ada honda genio buat kalian yang seneng tampilan desain motor yang keren plus pilihan warnanya banyak. Ga cuma itu aja, Honda genio itu pemakaian bahan bakarnya cuman 59 Km/L terus bagasinya luas,
    Nah untuk jaket dan Helm Fabulous yang aku pake ini kalian bisa dapatkan di dealer Honda @jagoanmakassar
    cocok banget deh bagi kalian #Gen_Eksis yang mau tampil kece dan yang pasti tetap #Cari_aman
  • 3,187 50 14 hours ago

Latest Instagram Posts

  • #NEXT _TUTORIAL EDITING & MONTAGAE
#PISCART&KINEMASTER
🔥🔥🔥🎥💻🎨
  • #NEXT _TUTORIAL EDITING & MONTAGAE
    #PISCART &KINEMASTER
    🔥🔥🔥🎥💻🎨
  • 0 0 16 minutes ago
  • 내 마음을 고쳐
#piscart
  • 내 마음을 고쳐
    #piscart
  • 9 17 20 minutes ago
  • 𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵??𝘖𝘶𝘳 𝘬𝘰𝘰𝘬𝘪𝘦 𝘪𝘴 𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘮𝘢𝘬𝘯𝘢𝘦..
𝘚𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘸 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵,𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘴 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘨𝘶𝘺𝘴!!😘
.
.
Repost??please tag us👌🏻
.
.
#jungkook #kookie #bts #btsedits #piscart #cute 
#explorepage
  • 𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵??𝘖𝘶𝘳 𝘬𝘰𝘰𝘬𝘪𝘦 𝘪𝘴 𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘮𝘢𝘬𝘯𝘢𝘦..
    𝘚𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘸 𝘢𝘤𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵,𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘴 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘨𝘶𝘺𝘴!!😘
    .
    .
    Repost??please tag us👌🏻
    .
    .
    #jungkook #kookie #bts #btsedits #piscart #cute
    #explorepage
  • 12 7 1 hour ago
  • Percaya diri adalah rahasia pertama dari sukses. #lfl #lfl💛 #piscart
  • Percaya diri adalah rahasia pertama dari sukses. #lfl #lfl 💛 #piscart
  • 92 7 1 hour ago
  • 💗
  • 💗
  • 3 1 2 hours ago
  • I’d like to start off my saying that I think the world of you. The absolute world. And I like to remind you of this because I think it’s so important that you know that at least one person out there thinks that. You’re beautiful. You have more courage than I’ll ever have and you’ve demonstrated more strength than I’ve ever felt. I envy your trust and your willingness to give people chances. I’m so happy that you’re in my life. I really don’t know what I’d do or where I’d be without you. You’re my rock, my laughter, my favorite person. And I love you more than I will ever be able to put into words. You’re incredible. Uniquely you! I want you to know how valuable you are to me. I want you to know how valuable you’ll be to someone else one day. You deserve to be treated with the utmost respect and care. I always catch myself watching you and thinking about how some guy is going to fall so in love with you. There’s so much about you to love. And I don’t want you to settle for anyone who doesn’t make you feel like you’re the most perfect gem in the world. I hope you find someone who would do anything for you. Someone you’ll always be able to count on. You deserve the world, and nothing less. Thank you for letting me be a part of your life. Thank you for letting me in. Thank you for making me laugh and talking to me! I’ll always be rooting for you! You are deserving of so much more than you’ve ever received! You’re worth it all! I love you so much! I hope you never forget how important you are to me!
#loveyou #bestfriend #imissyou #quotes #happy #oldschool #boyfriend #followforfollowback #asthetic #piscart #effetinstagram #stars #tumblrgirl
  • I’d like to start off my saying that I think the world of you. The absolute world. And I like to remind you of this because I think it’s so important that you know that at least one person out there thinks that. You’re beautiful. You have more courage than I’ll ever have and you’ve demonstrated more strength than I’ve ever felt. I envy your trust and your willingness to give people chances. I’m so happy that you’re in my life. I really don’t know what I’d do or where I’d be without you. You’re my rock, my laughter, my favorite person. And I love you more than I will ever be able to put into words. You’re incredible. Uniquely you! I want you to know how valuable you are to me. I want you to know how valuable you’ll be to someone else one day. You deserve to be treated with the utmost respect and care. I always catch myself watching you and thinking about how some guy is going to fall so in love with you. There’s so much about you to love. And I don’t want you to settle for anyone who doesn’t make you feel like you’re the most perfect gem in the world. I hope you find someone who would do anything for you. Someone you’ll always be able to count on. You deserve the world, and nothing less. Thank you for letting me be a part of your life. Thank you for letting me in. Thank you for making me laugh and talking to me! I’ll always be rooting for you! You are deserving of so much more than you’ve ever received! You’re worth it all! I love you so much! I hope you never forget how important you are to me!
    #loveyou #bestfriend #imissyou #quotes #happy #oldschool #boyfriend #followforfollowback #asthetic #piscart #effetinstagram #stars #tumblrgirl
  • 8 0 5 hours ago
  • Fabulous! Sekarang ada honda genio buat kalian yang seneng tampilan desain motor yang keren plus pilihan warnanya banyak. Ga cuma itu aja, Honda genio itu pemakaian bahan bakarnya cuman 59 Km/L terus bagasinya luas, 
Nah untuk jaket dan Helm Fabulous yang aku pake ini kalian bisa dapatkan di dealer Honda @jagoanmakassar 
cocok banget deh bagi kalian #Gen_Eksis yang mau tampil kece dan yang pasti tetap #Cari_aman
  • Fabulous! Sekarang ada honda genio buat kalian yang seneng tampilan desain motor yang keren plus pilihan warnanya banyak. Ga cuma itu aja, Honda genio itu pemakaian bahan bakarnya cuman 59 Km/L terus bagasinya luas,
    Nah untuk jaket dan Helm Fabulous yang aku pake ini kalian bisa dapatkan di dealer Honda @jagoanmakassar
    cocok banget deh bagi kalian #Gen_Eksis yang mau tampil kece dan yang pasti tetap #Cari_aman
  • 3,187 50 14 hours ago
  • Essa semana estamos terminando os vídeos
Da música
*** ESCARAVELHO ***
Fiquem de olho!!
Na foto nosso tecladista e baterista @anderson.pereira.ruy !
  • Essa semana estamos terminando os vídeos
    Da música
    *** ESCARAVELHO ***
    Fiquem de olho!!
    Na foto nosso tecladista e baterista @anderson.pereira.ruy !
  • 104 25 22 hours ago
  • I'm from another world hihiw✨
Btw aku mau rekomendasiin nih buat teman-teman hijab instant yang kupake ini dari @daily.hawaa ✨ bahannya adem banget dan nyaman dipake nya...selain itu hijabnya ini diproduksi sendiri jadi udah pasti dong ga abal2 kualitasnya💯
  • I'm from another world hihiw✨
    Btw aku mau rekomendasiin nih buat teman-teman hijab instant yang kupake ini dari @daily.hawaa ✨ bahannya adem banget dan nyaman dipake nya...selain itu hijabnya ini diproduksi sendiri jadi udah pasti dong ga abal2 kualitasnya💯
  • 1,754 46 12 November, 2019