#pumkin Instagram Photos & Videos

pumkin - 375.3k posts

Top Posts

  • Pumpkin Kheer is the perfect dessert recipe, for all those who do not want to gain more pounds but still enjoy sweets! So if you are trying this recipe for Saturday brunch, share the snaps of your Kheer with us in the comments below.

Recipe: (Serves 4)

Ingredients:
- 1/2 cup hot water.
- 100 gms sugar or more to taste.
- 300 gms yellow pumpkin, steamed. (steaming can be done ahead of time)
- 2 cups milk.
- 1/2 cup cashew pieces.
- 1/2 tsp elaichi powder.
- A generous pinch of saffron.
- 2 tbsp toasted pumpkin seeds or chopped nuts for garnishing.

Method:
1. Mix the sugar with hot water, stir until it dissolves and set aside.
2. Blend the cooked pumpkin along with the milk and cashews until completely smooth.
3. Transfer the mixture to a nonstick pan and cook over medium heat until it starts to boil.
4. Lower the heat, mix in the sugar syrup, elaichi powder and saffron.
5. Simmer for a couple of minutes and serve hot garnished with toasted pumpkin seeds or nuts.

#PumkinKheer #Pumkin #Kheer #DryFruits #Hotservings #Dessert #Delicious #FoodArt #Healthy #SweetCravings #FreshKheer #SweethTooth #FoodForAll #Mouthwatering #WinterFood #Foodie #RecipeOfTheDay #RelianceFresh #FoodPhotography #FoodBlog #Foodiegram #Foodgasm
  • Pumpkin Kheer is the perfect dessert recipe, for all those who do not want to gain more pounds but still enjoy sweets! So if you are trying this recipe for Saturday brunch, share the snaps of your Kheer with us in the comments below.

    Recipe: (Serves 4)

    Ingredients:
    - 1/2 cup hot water.
    - 100 gms sugar or more to taste.
    - 300 gms yellow pumpkin, steamed. (steaming can be done ahead of time)
    - 2 cups milk.
    - 1/2 cup cashew pieces.
    - 1/2 tsp elaichi powder.
    - A generous pinch of saffron.
    - 2 tbsp toasted pumpkin seeds or chopped nuts for garnishing.

    Method:
    1. Mix the sugar with hot water, stir until it dissolves and set aside.
    2. Blend the cooked pumpkin along with the milk and cashews until completely smooth.
    3. Transfer the mixture to a nonstick pan and cook over medium heat until it starts to boil.
    4. Lower the heat, mix in the sugar syrup, elaichi powder and saffron.
    5. Simmer for a couple of minutes and serve hot garnished with toasted pumpkin seeds or nuts.

    #PumkinKheer #Pumkin #Kheer #DryFruits #Hotservings #Dessert #Delicious #FoodArt #Healthy #SweetCravings #FreshKheer #SweethTooth #FoodForAll #Mouthwatering #WinterFood #Foodie #RecipeOfTheDay #RelianceFresh #FoodPhotography #FoodBlog #Foodiegram #Foodgasm
  • 1,169 23 23 November, 2019
  • Noodoll Monthly Competition /
How SUPER cute is this photo from our friends @iwona_and_emily 🧚‍♂️⁣
⁣
Did you know about our monthly competition #mynoodoll ? Simply upload a photo of your and your Ricemonster friends with the hashtag #mynoodoll and you’ll be in with a chance of winning a brand new Ricemonster plush 😍😍😍⁣
⁣
We pick a new winner each month! Enter as many times as you like! 🍀⁣
⁣
⁣
#noodoll #pumkin #strawberry #fruitforlife #fruitartforkids #fruitforkids
  • Noodoll Monthly Competition /
    How SUPER cute is this photo from our friends @iwona_and_emily 🧚‍♂️⁣

    Did you know about our monthly competition #mynoodoll ? Simply upload a photo of your and your Ricemonster friends with the hashtag #mynoodoll and you’ll be in with a chance of winning a brand new Ricemonster plush 😍😍😍⁣

    We pick a new winner each month! Enter as many times as you like! 🍀⁣


    #noodoll #pumkin #strawberry #fruitforlife #fruitartforkids #fruitforkids
  • 168 3 17 January, 2020

Latest Instagram Posts

  • Noodoll Monthly Competition /
How SUPER cute is this photo from our friends @iwona_and_emily 🧚‍♂️⁣
⁣
Did you know about our monthly competition #mynoodoll ? Simply upload a photo of your and your Ricemonster friends with the hashtag #mynoodoll and you’ll be in with a chance of winning a brand new Ricemonster plush 😍😍😍⁣
⁣
We pick a new winner each month! Enter as many times as you like! 🍀⁣
⁣
⁣
#noodoll #pumkin #strawberry #fruitforlife #fruitartforkids #fruitforkids
  • Noodoll Monthly Competition /
    How SUPER cute is this photo from our friends @iwona_and_emily 🧚‍♂️⁣

    Did you know about our monthly competition #mynoodoll ? Simply upload a photo of your and your Ricemonster friends with the hashtag #mynoodoll and you’ll be in with a chance of winning a brand new Ricemonster plush 😍😍😍⁣

    We pick a new winner each month! Enter as many times as you like! 🍀⁣


    #noodoll #pumkin #strawberry #fruitforlife #fruitartforkids #fruitforkids
  • 168 3 17 January, 2020
  • RISA DAY 5 
Halo, selamat malam. Maaf aku telat datangnya ya? Lagi sibok aku. Hehehe... Well, kita lanjut yuk cerita tentang novel Risa karya dari Kakak Zenny Arieffka yang hari ini sedang berulang tahun. Hehe... Anggap aja sebagai Dongeng Sebelum Tidur ya kan? .
.
.
Kalau kalian setuju, aku akan mulai bercerita tentang bagaimana keadaan Risa yang sedang mengandung. Setelah makan siang dengan Akira sembari memberi kabar bahagia jika dirinya sedang mengandung di sebuah restoran, mereka berdua pun ngacir ke rumah sakit buat menemui seorang dokter kandungan. Di sana Risa pun mengetahui jika kandungannya kini berusia 4 minggu. Lalu mereka pun melakukan pemeriksaan ultrasonografi dan Akira sekali lagi menunjukkan rasa bahagia di sana. Sayangnya mulut Akira ternyata nggak bisa di ajak kompromi, ketika ia mengucapkan kata, "Aku pernah membayangkan saat bahagia ini terjadi. Dan seharusnya, saat ini... Tessa yang ada di tempatmu." .
.
.
Oh, hellooowww... Eh, Akira! Jadi laki-laki kenapa lemes banget, sihhh....! Kesel aku baca kenapa tuh mulut Akira bisa ngomong begitu ke Risa. Dia nggak tahu apa kalau bini mudanya itu lagi hamil beneran? Untung aja Risa bukan tipe wanita yang doyan cari masalah. Risa cuma memasang muka jengkelnya di sana, dan juga ngomong agar Akira nggak merusak hari bahagianya saat itu, ketika Akira segera sadar dengan apa yang sudah ia ucapkan. .
.
.
[BERSAMBUNG DI KOLOM KOMENTAR]
.
.
.
#risa #zennyarieffka #zennyarieffkanovel #arieffkamedia #dealova #book #novel #buku #booklovers #novellovers #bookaddict #noveladdict #bookstagram #bookstagramindonesia #books #bookandmusic #pumkin
  • RISA DAY 5
    Halo, selamat malam. Maaf aku telat datangnya ya? Lagi sibok aku. Hehehe... Well, kita lanjut yuk cerita tentang novel Risa karya dari Kakak Zenny Arieffka yang hari ini sedang berulang tahun. Hehe... Anggap aja sebagai Dongeng Sebelum Tidur ya kan? .
    .
    .
    Kalau kalian setuju, aku akan mulai bercerita tentang bagaimana keadaan Risa yang sedang mengandung. Setelah makan siang dengan Akira sembari memberi kabar bahagia jika dirinya sedang mengandung di sebuah restoran, mereka berdua pun ngacir ke rumah sakit buat menemui seorang dokter kandungan. Di sana Risa pun mengetahui jika kandungannya kini berusia 4 minggu. Lalu mereka pun melakukan pemeriksaan ultrasonografi dan Akira sekali lagi menunjukkan rasa bahagia di sana. Sayangnya mulut Akira ternyata nggak bisa di ajak kompromi, ketika ia mengucapkan kata, "Aku pernah membayangkan saat bahagia ini terjadi. Dan seharusnya, saat ini... Tessa yang ada di tempatmu." .
    .
    .
    Oh, hellooowww... Eh, Akira! Jadi laki-laki kenapa lemes banget, sihhh....! Kesel aku baca kenapa tuh mulut Akira bisa ngomong begitu ke Risa. Dia nggak tahu apa kalau bini mudanya itu lagi hamil beneran? Untung aja Risa bukan tipe wanita yang doyan cari masalah. Risa cuma memasang muka jengkelnya di sana, dan juga ngomong agar Akira nggak merusak hari bahagianya saat itu, ketika Akira segera sadar dengan apa yang sudah ia ucapkan. .
    .
    .
    [BERSAMBUNG DI KOLOM KOMENTAR]
    .
    .
    .
    #risa #zennyarieffka #zennyarieffkanovel #arieffkamedia #dealova #book #novel #buku #booklovers #novellovers #bookaddict #noveladdict #bookstagram #bookstagramindonesia #books #bookandmusic #pumkin
  • 30 2 17 January, 2020
  • Oh Hello... someone is trying to tell me it is time for breakfast!!!
Today we will add Pumkin - Apple flakes for digestive tract support. 🐾
🍏
🐾
Healthy Dog Treats
www.myhappydog123.com
  • Oh Hello... someone is trying to tell me it is time for breakfast!!!
    Today we will add Pumkin - Apple flakes for digestive tract support. 🐾
    🍏
    🐾
    Healthy Dog Treats
    www.myhappydog123.com
  • 23 1 17 January, 2020
  • My Friday shopping spree left me hungry at IKEA resulting into a surprisingly delicious lunch an a great idea for leftover pumpkin. I pilled my plate up at the saladbar with lettuce, quinoa and an awesome grated pumpkin salad! Topped with the signature gravad lax . I’m defiantly gonna try to reproduce the grated pumpkin. ikea #lunch #compositionfood #pumkin #healthy #salad #gravadlax
  • My Friday shopping spree left me hungry at IKEA resulting into a surprisingly delicious lunch an a great idea for leftover pumpkin. I pilled my plate up at the saladbar with lettuce, quinoa and an awesome grated pumpkin salad! Topped with the signature gravad lax . I’m defiantly gonna try to reproduce the grated pumpkin. ikea #lunch #compositionfood #pumkin #healthy #salad #gravadlax
  • 12 0 17 January, 2020
  • Pumpkin is high in beta-carotene, which acts as a natural sunblock. It also contains vitamins C and E, as well as other nutrients that can help keep your skin maintain its glow.
Made in France 100% Organic. Bio and committed to nature.
La citrouille est riche en bêta-carotène, qui agit comme un écran solaire naturel. Il contient également des vitamines C et E, ainsi que d'autres nutriments qui peuvent aider votre peau à conserver son éclat. Fabriqué en France 100% biologique. Bio et engagé envers la nature.Fabriqué en France 100% Bio. Bio et engagés de nature..
  • Pumpkin is high in beta-carotene, which acts as a natural sunblock. It also contains vitamins C and E, as well as other nutrients that can help keep your skin maintain its glow.
    Made in France 100% Organic. Bio and committed to nature.
    La citrouille est riche en bêta-carotène, qui agit comme un écran solaire naturel. Il contient également des vitamines C et E, ainsi que d'autres nutriments qui peuvent aider votre peau à conserver son éclat. Fabriqué en France 100% biologique. Bio et engagé envers la nature.Fabriqué en France 100% Bio. Bio et engagés de nature..
  • 12 2 17 January, 2020
  • Het weekend staat voor de deur! Deze druilerige januari maand vraagt om comfort food, zoals deze heerlijke pompoencake! Deze schuift straks mijn oven in!🎃 Perfect om een extra dosis veggies binnen te krijgen. We love it! Maak hem snel en vries eventueel wat plakjes in, zodat je tijdens drukke dagen een voedzame snack voorhanden hebt. Planning is key😋 Weten hoe je deze pompoencake maakt? Check onze website www.puurvertrouwd.nl hier vind je ook het recept voor pompoenpuree, wat nodig is voor deze cake! Happy Friday!⭐️ #snack #healthysnacks #dietitian #puur #vertrouwd #pumkin #powerfoodies #foodie #happyfriday
  • Het weekend staat voor de deur! Deze druilerige januari maand vraagt om comfort food, zoals deze heerlijke pompoencake! Deze schuift straks mijn oven in!🎃 Perfect om een extra dosis veggies binnen te krijgen. We love it! Maak hem snel en vries eventueel wat plakjes in, zodat je tijdens drukke dagen een voedzame snack voorhanden hebt. Planning is key😋 Weten hoe je deze pompoencake maakt? Check onze website www.puurvertrouwd.nl hier vind je ook het recept voor pompoenpuree, wat nodig is voor deze cake! Happy Friday!⭐️ #snack #healthysnacks #dietitian #puur #vertrouwd #pumkin #powerfoodies #foodie #happyfriday
  • 4 0 17 January, 2020
  • -
EMpty + NUtrition = EMNU
바르게 비우고 바르게 채우는 엠뉴 습관
-
엠뉴 클렌즈 한 포로 가벼운 아침을 맞이해보세요♥
-
✔엠뉴 클렌즈 추출액 58%
(호박,진피,대추,옥수수수염,대나무잎,달맞이 꽃 종자,당귀,녹차)
✔엘카르니틴
✔브로멜라인분말
✔해조추출물
✔석류농축액
-
emnu.co.kr
-
  • -
    EMpty + NUtrition = EMNU
    바르게 비우고 바르게 채우는 엠뉴 습관
    -
    엠뉴 클렌즈 한 포로 가벼운 아침을 맞이해보세요♥
    -
    ✔엠뉴 클렌즈 추출액 58%
    (호박,진피,대추,옥수수수염,대나무잎,달맞이 꽃 종자,당귀,녹차)
    ✔엘카르니틴
    ✔브로멜라인분말
    ✔해조추출물
    ✔석류농축액
    -
    emnu.co.kr
    -
  • 16 1 17 January, 2020
  • 우리공주 모자만 쓰면 얼음!!!🧊
  • 우리공주 모자만 쓰면 얼음!!!🧊
  • 85 7 16 January, 2020
  • Always moving 😁✨
  • Always moving 😁✨
  • 3 1 16 January, 2020
  • So, nun wurde definitiv der letzte Kürbis aus meinem eigenen Schrebergarten geschlachtet. Ich war sparsam und habe für das Mittagstisch Rezept nur die Hälfte verbraucht. Der Rest landet dann diese oder nächste Woche auch noch auf dem Teller. Und dann ist, schnüff, die Kürbissaison durch bei brige‘s. Das leckere Rezept für die Winterfocaccia mit Kürbis findet ihr wie immer im Link oben. 
last #pumkin #saisonal #kochen #vegetables letzter #kürbis der saison #focaccia mit #wintergemüse #gemüseliebe
  • So, nun wurde definitiv der letzte Kürbis aus meinem eigenen Schrebergarten geschlachtet. Ich war sparsam und habe für das Mittagstisch Rezept nur die Hälfte verbraucht. Der Rest landet dann diese oder nächste Woche auch noch auf dem Teller. Und dann ist, schnüff, die Kürbissaison durch bei brige‘s. Das leckere Rezept für die Winterfocaccia mit Kürbis findet ihr wie immer im Link oben.
    last #pumkin #saisonal #kochen #vegetables letzter #kürbis der saison #focaccia mit #wintergemüse #gemüseliebe
  • 13 3 16 January, 2020
  • RISA DAY 4
.
.
.
Hai, kembali lagi denganku dan novel cantik karya Kakak Zenny Arieffka dengan judul Risa nih. Masih kepengen tahu seperti apa lanjutan ceritanya nggak? Kalau iya, maka akan aku lanjutkan sekarang ya? Sampai di mana kemarin? Sampai di Risa dan Akira pergi berbulan madu, Mak Juls. Oh iya, betul betul betul. .
.
.
Jadi, Tessa memaksa Akira supaya mau pergi berbulan madu dengan Risa ke Maldives. Hal itu karena dulu mereka berdua punya angan-angan untuk bisa berbulan madu ke sana, namun apa daya Tessa harus selalu stay di Rumah Sakit, karena kanker serviks yang ia deritai.
.
.
.
Tujuan Tessa menyuruh mereka berdua pergi berbulan madu karena Tessa ingin agar Risa segera mengandung dan juga tentu saja supaya Akira belajar mencintai Risa seperti mencintai Tessa. .
.
.
Akan tetapi apa yang di inginkan oleh Tessa nampaknya tidak sepenuhnya berjalan dengan mulus, karena ketika Akira dan Risa sedang bergelora binti bergejolak, tiba-tiba saja kesehatannya menurun hingga membuat Akira memutuskan untuk pulang ke Indonesia. .
.
.
[BERSAMBUNG DI KOLOM KOMENTAR]
.
.
.
#risa #zennyarieffka #zennyarieffkanovel #arieffkamedia #janganadadustadiantarakita #book #novel #buku #booklovers #novellovers #bookaddict #noveladdict #bookstagram #bookstagramindonesia #books #bookandmusic #pumkin
  • RISA DAY 4
    .
    .
    .
    Hai, kembali lagi denganku dan novel cantik karya Kakak Zenny Arieffka dengan judul Risa nih. Masih kepengen tahu seperti apa lanjutan ceritanya nggak? Kalau iya, maka akan aku lanjutkan sekarang ya? Sampai di mana kemarin? Sampai di Risa dan Akira pergi berbulan madu, Mak Juls. Oh iya, betul betul betul. .
    .
    .
    Jadi, Tessa memaksa Akira supaya mau pergi berbulan madu dengan Risa ke Maldives. Hal itu karena dulu mereka berdua punya angan-angan untuk bisa berbulan madu ke sana, namun apa daya Tessa harus selalu stay di Rumah Sakit, karena kanker serviks yang ia deritai.
    .
    .
    .
    Tujuan Tessa menyuruh mereka berdua pergi berbulan madu karena Tessa ingin agar Risa segera mengandung dan juga tentu saja supaya Akira belajar mencintai Risa seperti mencintai Tessa. .
    .
    .
    Akan tetapi apa yang di inginkan oleh Tessa nampaknya tidak sepenuhnya berjalan dengan mulus, karena ketika Akira dan Risa sedang bergelora binti bergejolak, tiba-tiba saja kesehatannya menurun hingga membuat Akira memutuskan untuk pulang ke Indonesia. .
    .
    .
    [BERSAMBUNG DI KOLOM KOMENTAR]
    .
    .
    .
    #risa #zennyarieffka #zennyarieffkanovel #arieffkamedia #janganadadustadiantarakita #book #novel #buku #booklovers #novellovers #bookaddict #noveladdict #bookstagram #bookstagramindonesia #books #bookandmusic #pumkin
  • 43 3 16 January, 2020
  • Ce soir encore une soupe que j'aime beaucoup : au potiron 🎃 et marrons 🌰 + crème de riz végétal 
Un vrai délice 😋

Bonne soirée 😉
  • Ce soir encore une soupe que j'aime beaucoup : au potiron 🎃 et marrons 🌰 + crème de riz végétal
    Un vrai délice 😋

    Bonne soirée 😉
  • 86 9 26 December, 2019