#visitmyig Instagram Photos & Videos

visitmyig - 5m posts

Latest Instagram Posts

  • A̲̅u̲̅r̲̅o̲̅r̲̅a̲̅
16mm
꧁ no rιng ꧂ .
.
••• Rm16.00
հαɾɡα ϯαƘ ϯεɾʍαςմƘ Թσςϯαɡε
+ rm7 sm rm11 ss Postage •••
.
ĸeleвιнan conтacт lenѕ orιgιnal drι ĸorea
.
•power 00 нιngga 1000
•ѕυper ѕeleѕa paĸaι тaĸ ĸerιngĸan мaтa
•leмвυт dan deѕιgn тerĸιnι
•тaнan 3 нιngga 6 вυlan
•тaĸ pedιнĸan мaтa
.
🍃grey
🍃brown
🍃blue
🍃pink
.
.
ⓢⓔⓡⓛⓐⓗⓚⓐⓝ ⓚⓔⓒⓐⓝⓣⓘⓚⓚⓐⓝ ⓜⓐⓣⓐ, ⓟⓘⓛⓘⓗⓛⓐⓗ ⓛⓔⓝⓢ ⓓⓡⓘ ⓚⓐⓜⓘ ⓖⓔⓡⓔⓝⓣⓘ ⓟⓤⓐⓢ ⓗⓐⓣⓘ
.
.
[̲̅f̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅] [̲̅a̲̅][̲̅n̲̅][̲̅y̲̅] [̲̅q̲̅][̲̅u̲̅][̲̅e̲̅][̲̅r̲̅][̲̅i̲̅][̲̅e̲̅][̲̅s̲̅] & [̲̅p̲̅][̲̅u̲̅][̲̅r̲̅][̲̅c̲̅][̲̅h̲̅][̲̅a̲̅][̲̅s̲̅][̲̅e̲̅], [̲̅k̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅d̲̅][̲̅l̲̅][̲̅y̲̅] [̲̅c̲̅][̲̅l̲̅][̲̅i̲̅][̲̅c̲̅][̲̅k̲̅] [̲̅t̲̅][̲̅h̲̅][̲̅e̲̅] [̲̅l̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅k̲̅] ⤵ ⤵ .
.
✆ www.wasap.my/60194111832
✆ www.wasap.my/60194111832
✆ www.wasap.my/60194111832
.
#igshop #authentic💯 #visitmyig #instashop #beyoutifuleyes #beyoutifuleyeshadow #lens #lenscase #lenskorea #wholesale #carousell #contactlenses #shopee #solutions #sayajualsayapakai #soloticahydrocormalaysia #instafamouse #visitmyinsta #visitmyinstagram #visitmyinstashop
  • A̲̅u̲̅r̲̅o̲̅r̲̅a̲̅
    16mm
    ꧁ no rιng ꧂ .
    .
    ••• Rm16.00
    հαɾɡα ϯαƘ ϯεɾʍαςմƘ Թσςϯαɡε
    + rm7 sm rm11 ss Postage •••
    .
    ĸeleвιнan conтacт lenѕ orιgιnal drι ĸorea
    .
    •power 00 нιngga 1000
    •ѕυper ѕeleѕa paĸaι тaĸ ĸerιngĸan мaтa
    •leмвυт dan deѕιgn тerĸιnι
    •тaнan 3 нιngga 6 вυlan
    •тaĸ pedιнĸan мaтa
    .
    🍃grey
    🍃brown
    🍃blue
    🍃pink
    .
    .
    ⓢⓔⓡⓛⓐⓗⓚⓐⓝ ⓚⓔⓒⓐⓝⓣⓘⓚⓚⓐⓝ ⓜⓐⓣⓐ, ⓟⓘⓛⓘⓗⓛⓐⓗ ⓛⓔⓝⓢ ⓓⓡⓘ ⓚⓐⓜⓘ ⓖⓔⓡⓔⓝⓣⓘ ⓟⓤⓐⓢ ⓗⓐⓣⓘ
    .
    .
    [̲̅f̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅] [̲̅a̲̅][̲̅n̲̅][̲̅y̲̅] [̲̅q̲̅][̲̅u̲̅][̲̅e̲̅][̲̅r̲̅][̲̅i̲̅][̲̅e̲̅][̲̅s̲̅] & [̲̅p̲̅][̲̅u̲̅][̲̅r̲̅][̲̅c̲̅][̲̅h̲̅][̲̅a̲̅][̲̅s̲̅][̲̅e̲̅], [̲̅k̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅d̲̅][̲̅l̲̅][̲̅y̲̅] [̲̅c̲̅][̲̅l̲̅][̲̅i̲̅][̲̅c̲̅][̲̅k̲̅] [̲̅t̲̅][̲̅h̲̅][̲̅e̲̅] [̲̅l̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅][̲̅k̲̅] ⤵ ⤵ .
    .
    ✆ www.wasap.my/60194111832
    ✆ www.wasap.my/60194111832
    ✆ www.wasap.my/60194111832
    .
    #igshop #authentic 💯 #visitmyig #instashop #beyoutifuleyes #beyoutifuleyeshadow #lens #lenscase #lenskorea #wholesale #carousell #contactlenses #shopee #solutions #sayajualsayapakai #soloticahydrocormalaysia #instafamouse #visitmyinsta #visitmyinstagram #visitmyinstashop
  • 1 0 5 minutes ago
  • Kita semua boleh.
Kena percayabpada diri sendiri je. 
Pedulikan orang nak kata apa.
Betul tak? 😁
  • Kita semua boleh.
    Kena percayabpada diri sendiri je.
    Pedulikan orang nak kata apa.
    Betul tak? 😁
  • 4 1 23 minutes ago
  • ORANG KAYA JE MAKAN COLLAGEN?
.
Yes, kalau selama ni kita selalu fikir yang alaaaa orang kaya jeee mampu nak cantik-cantik ni, sebab orang kaya je mampu nak bercollagen.
.
Setiap hari kalau tak cerita pasal cik collagen ni tak sah lah pulak. Dulu-dulu ku tengok jee master-master shaklee ni dok consume. Sekotak. Dua kotak. Ketap bibir je masa tu sebab nak beli belum mampu lagi hahaha. .
.
Tak tahan weeyy tengok kulit upline iols semua gegebuu gegebass! Lumrah orang perempuan ni begitulah. Jangan marah okay? Orang perempuan memang suka cecantik ni. Ke ada yang tak kisah lantak pi lah depa nak cantik pun ada aku kisah?
.
Iols kisah. 😜
.
Sebijik jerawat tumbuh even terselindung di sebalik tudung pun dah panik daahh aarhhhh jerawatt!
.
Makan Collagen 7 sachet jerawat kecut segan nak tumbuh! Tak ke happy?
.
Tunggu apa lagi tu? .
.
Meh grab sorang satu kotak.
.
➡ Parut berlubang
➡ Rambut gugur
➡ Sakit sendi
➡ Susu drop
➡ Kulit kendur
.
Semua masalah tu insyaAllah boleh diatasi dengan pengambilan COLLAGEN POWDER secara KONSISTEN. 👍
.
Facebook : nana macarona
Sms/whtsapp : 013-3039242
.
#beautytips #beautysupplement #sayajual #sayajualshaklee #visitmyig #followme #followmeback #ifollow #sayajualespshaklee #espshaklee #shakleekl #shakleebukitantarabangsa
  • ORANG KAYA JE MAKAN COLLAGEN?
    .
    Yes, kalau selama ni kita selalu fikir yang alaaaa orang kaya jeee mampu nak cantik-cantik ni, sebab orang kaya je mampu nak bercollagen.
    .
    Setiap hari kalau tak cerita pasal cik collagen ni tak sah lah pulak. Dulu-dulu ku tengok jee master-master shaklee ni dok consume. Sekotak. Dua kotak. Ketap bibir je masa tu sebab nak beli belum mampu lagi hahaha. .
    .
    Tak tahan weeyy tengok kulit upline iols semua gegebuu gegebass! Lumrah orang perempuan ni begitulah. Jangan marah okay? Orang perempuan memang suka cecantik ni. Ke ada yang tak kisah lantak pi lah depa nak cantik pun ada aku kisah?
    .
    Iols kisah. 😜
    .
    Sebijik jerawat tumbuh even terselindung di sebalik tudung pun dah panik daahh aarhhhh jerawatt!
    .
    Makan Collagen 7 sachet jerawat kecut segan nak tumbuh! Tak ke happy?
    .
    Tunggu apa lagi tu? .
    .
    Meh grab sorang satu kotak.
    .
    ➡ Parut berlubang
    ➡ Rambut gugur
    ➡ Sakit sendi
    ➡ Susu drop
    ➡ Kulit kendur
    .
    Semua masalah tu insyaAllah boleh diatasi dengan pengambilan COLLAGEN POWDER secara KONSISTEN. 👍
    .
    Facebook : nana macarona
    Sms/whtsapp : 013-3039242
    .
    #beautytips #beautysupplement #sayajual #sayajualshaklee #visitmyig #followme #followmeback #ifollow #sayajualespshaklee #espshaklee #shakleekl #shakleebukitantarabangsa
  • 3 0 26 minutes ago
  • ORANG KAYA JE MAKAN COLLAGEN?
.
Yes, kalau selama ni kita selalu fikir yang alaaaa orang kaya jeee mampu nak cantik-cantik ni, sebab orang kaya je mampu nak bercollagen.
.
Setiap hari kalau tak cerita pasal cik collagen ni tak sah lah pulak. Dulu-dulu ku tengok jee master-master shaklee ni dok consume. Sekotak. Dua kotak. Ketap bibir je masa tu sebab nak beli belum mampu lagi hahaha. .
.
Tak tahan weeyy tengok kulit upline iols semua gegebuu gegebass! Lumrah orang perempuan ni begitulah. Jangan marah okay? Orang perempuan memang suka cecantik ni. Ke ada yang tak kisah lantak pi lah depa nak cantik pun ada aku kisah?
.
Iols kisah. 😜
.
Sebijik jerawat tumbuh even terselindung di sebalik tudung pun dah panik daahh aarhhhh jerawatt!
.
Makan Collagen 7 sachet jerawat kecut segan nak tumbuh! Tak ke happy?
.
Tunggu apa lagi tu? .
.
Meh grab sorang satu kotak.
.
➡ Parut berlubang
➡ Rambut gugur
➡ Sakit sendi
➡ Susu drop
➡ Kulit kendur
.
Semua masalah tu insyaAllah boleh diatasi dengan pengambilan COLLAGEN POWDER secara KONSISTEN. 👍
.
Facebook : nana macarona
Sms/whtsapp : 013-3039242
.
#beautytips #beautysupplement #sayajual #sayajualshaklee #visitmyig #followme #followmeback #ifollow #sayajualespshaklee #espshaklee #shakleekl #shakleebukitantarabangsa
  • ORANG KAYA JE MAKAN COLLAGEN?
    .
    Yes, kalau selama ni kita selalu fikir yang alaaaa orang kaya jeee mampu nak cantik-cantik ni, sebab orang kaya je mampu nak bercollagen.
    .
    Setiap hari kalau tak cerita pasal cik collagen ni tak sah lah pulak. Dulu-dulu ku tengok jee master-master shaklee ni dok consume. Sekotak. Dua kotak. Ketap bibir je masa tu sebab nak beli belum mampu lagi hahaha. .
    .
    Tak tahan weeyy tengok kulit upline iols semua gegebuu gegebass! Lumrah orang perempuan ni begitulah. Jangan marah okay? Orang perempuan memang suka cecantik ni. Ke ada yang tak kisah lantak pi lah depa nak cantik pun ada aku kisah?
    .
    Iols kisah. 😜
    .
    Sebijik jerawat tumbuh even terselindung di sebalik tudung pun dah panik daahh aarhhhh jerawatt!
    .
    Makan Collagen 7 sachet jerawat kecut segan nak tumbuh! Tak ke happy?
    .
    Tunggu apa lagi tu? .
    .
    Meh grab sorang satu kotak.
    .
    ➡ Parut berlubang
    ➡ Rambut gugur
    ➡ Sakit sendi
    ➡ Susu drop
    ➡ Kulit kendur
    .
    Semua masalah tu insyaAllah boleh diatasi dengan pengambilan COLLAGEN POWDER secara KONSISTEN. 👍
    .
    Facebook : nana macarona
    Sms/whtsapp : 013-3039242
    .
    #beautytips #beautysupplement #sayajual #sayajualshaklee #visitmyig #followme #followmeback #ifollow #sayajualespshaklee #espshaklee #shakleekl #shakleebukitantarabangsa
  • 3 0 26 minutes ago
  • APA BEZANYA SCILLA PERFUME DENGAN JENAMA PERFUME LAIN YG DI JUAL DEKAT LUAR SANA TU? 😍🙈🔥
.
Siapa yg pakai SCILLA PERFUME mesti tau yg miniature perfume ni, calit sikit je, mmg tahan wangi dari pagi sampai ke pagi esok! Betul tak? 😍☺️
.
SEBAB APA SCILLA PERFUME NI TAHAN LAMA?🌹
.
Sebab Scilla Perfume
✔️100% PATI MINYAK WANGI
❌TANPA ALKOHOL YANG TINGGI, TANPA AIR, TANPA BAHAN2 LAIN
✈️ MUDAH UNTUK TRAVEL
🌈 MESRA SOLAT
.
Walaupun ianya 100% pati minyak wangi, tapi harganya masih mampu milik! RM10 jer sekotak uolls 🙈😍
.
💰 RM 10 sahaja!
💰 RM 10 sahaja!
💰 RM 10 sahaja!
.
=======================
.
Feminine edition:
Diana - fruity sweet
Maria - fruity fresh
Laura - floral fresh

Gorgeous edition:
Sophia - fruity fresh
Camelia- floral sweet
Elena - fruity sweet
.
. 
RM10 Exc Postage
Postage Sm Rm8 Ss Rm12
#minyakwangi#perfumemurah#gift#cikguseo#igmonsta#barangmurah#murah#visitmyig#sayajual#patiperfume#perfumeorangkaya#perfumeviral#miniaturperfume#perfumemurahbaumahal#taiping#kamunting#vendor#bazar#uptownshahalam#uitm
  • APA BEZANYA SCILLA PERFUME DENGAN JENAMA PERFUME LAIN YG DI JUAL DEKAT LUAR SANA TU? 😍🙈🔥
    .
    Siapa yg pakai SCILLA PERFUME mesti tau yg miniature perfume ni, calit sikit je, mmg tahan wangi dari pagi sampai ke pagi esok! Betul tak? 😍☺️
    .
    SEBAB APA SCILLA PERFUME NI TAHAN LAMA?🌹
    .
    Sebab Scilla Perfume
    ✔️100% PATI MINYAK WANGI
    ❌TANPA ALKOHOL YANG TINGGI, TANPA AIR, TANPA BAHAN2 LAIN
    ✈️ MUDAH UNTUK TRAVEL
    🌈 MESRA SOLAT
    .
    Walaupun ianya 100% pati minyak wangi, tapi harganya masih mampu milik! RM10 jer sekotak uolls 🙈😍
    .
    💰 RM 10 sahaja!
    💰 RM 10 sahaja!
    💰 RM 10 sahaja!
    .
    =======================
    .
    Feminine edition:
    Diana - fruity sweet
    Maria - fruity fresh
    Laura - floral fresh

    Gorgeous edition:
    Sophia - fruity fresh
    Camelia- floral sweet
    Elena - fruity sweet
    .
    .
    RM10 Exc Postage
    Postage Sm Rm8 Ss Rm12
    #minyakwangi #perfumemurah #gift #cikguseo #igmonsta #barangmurah #murah #visitmyig #sayajual #patiperfume #perfumeorangkaya #perfumeviral #miniaturperfume #perfumemurahbaumahal #taiping #kamunting #vendor #bazar #uptownshahalam #uitm
  • 3 0 30 minutes ago